رئیس پلیس راهور تهران بزرگ : استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی ۳ نمره منفی دارد رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با هشدار درباره استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی، گفت: این تخلف علاوه بر جریمه، برای رانندگان نمره منفی نیز به همراه دارد. ادامه مطلب